آموختنی های کاربردی در حوزه مدیریت

ارائه کننده مقالات علمی وکاربردی ر حوزه مدیریت

آموختنی های کاربردی در حوزه مدیریت

ارائه کننده مقالات علمی وکاربردی ر حوزه مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاشتن دانش مدیریتی و تجارب اجرایی تهیه کننده در حوزه مشاوره مدیریت سازمان؛ بازاریابی و فروش؛ تحقیقات بازاریابی؛ اصول و فنون مذاکرات تجاری؛ مدیریت تصمیم گیری ؛ تجارت بین الملل ؛ سیستمهای مدیریت اطلاعات؛ مدیریت تغییر ؛ خلاقیت و نواوری می باشد

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

 

شرح وظایف ویزیتور – بازاریابی حضوری

رسیدگی به درخواست های مشتریان موجود، اخذ سفارشات، برقراری ارتباط با مشتریان جدید از طریق برنامه ریزی روزانه، بررسی توان بالقوه سفارش گذاری مشتریان و دیگر فاکتورهای مرتبط با سفارش گیری.

بررسی مقدار ریالی، حجم و نوع سفارش.

بررسی توان فعلی و توان بالقوه مشتریان و تطابق جهت بخشی فعالیت های فروش در آن راستا.

در نظر گرفتن لیست قیمت ها و توضیحات تکنیکی کالاها و جهت بخشی فعالیت های فروش در آن راستا.

گزارش مرتب فروش و فعالیت های مرتبط به مدیریت فروش، مانند ویزیت های روزانه، برنامه های هفتگی و ماهانه و آنالیزهای سالانه منطقه ای.

بررسی و تحقیق در مورد رقبا با توجه به اطلاعات روزانه از بازار در مورد قیمت ها، محصولات، محصولات جدید، زمان بندی ارسال، تکنیک های چیدمان وغیره.

اعلام نظر در مورد تغییر محصولات، خدمات و سیاست های قروش با در نظر گرفتن وضعیت رقابتی و تغییرات سیاستها و روند پیشرفت یا رکود رقبا.

رسیدگی به مشکلات مشتریان از طریق ریشه یابی مسائل و رفع مشکلات، تهیه گزارش های مربوطه و ارجاء آنها و اعلام نظر و توصیه به مدیریت فروش.

ارتقاء دانش تکنیکی و بازارسازی از طریق شرکت در سمینارها و کارگروه های مرتبط، مطالعه مقالات حرفه ای مربوطه، استقرار شبکه ارتباطی قوی و شرکت در انجمن های حرفه ای مرتبط.

تهیه و ارجاء آمار ماهانه، هفتگی، سالانه در رابطه با منطقه فعالیت و فروش به مشتریان.

فعال در حرکت های گروهی و همکاری با واحد های مرتبط.

مهارتها و دانش لازم:

خدمات به مشتریان، نائل آمدن به اهداف فروش، مهارتهای نهایی کردن فروش، مدیریت منطقه تحت کنترل، مهارتهای ویزیت، تکنیک های مذاکره، اعتماد به نفس، دانش مرتبط با کالا و رقبا، مهارتهای عرضه کالا، مهارتهای برقراری ارتباط با مشتریان، انگیزه بازارسازی و علاقه به ارتباط با دیگران و نهایتا فروش

 

  • فریبرز دخانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی