شرح وظایف واحد خدمات پس از فروش
Friday, 18 Mehr 1399، 10:02 PM
شرح وظایف خدمات پس از فروش
- 1. تدوین آیین نامه گارانتی ( پس از فروش ) برای هر یک از محصولات در قالب ضمانت پس از نصب به تفکیک
- 2. طراحی فرم ضمانت پس از نصب برای هر پروژه ای که در آن مسئولیت شرکت نصب و راه اندازی می باشد.
- 3. ایجاد فرم نظر سنجی از مشتریان برای هر پروژه که باید بعد از اتمام عملیات فروش با نصب و راه اندازی باید به مشتریان تحویل داده شده تا تکمیل شود.
- 4. ارزیابی فرم نظر سنجی ها توسط واحد فروش و تحلیل آنها و جمع بندی آنها جهت تصمیم گیری های مناسب
- 5. تهیه فرم مربوط به اندازه گیری میزان شکایات مشتریان و بررسی و تحلیل آنها
- 6. طراحی جداولی که در قالب خدمات پس از فروش وضعیت ارائه این خدمات مشخص شده است که آیا این خدمات باید رایگان ارائه گردد و یا مشتری باید هزینه آن را پرداخت نماید.
- 7. تدوین دستورالعمل های دریافت حق الزحمه خدمات پس از فروش که باید هزینه های آن توسط مشتری پرداخت گردد.
- 8. تلاش جهت ارتقاء کیفی خدمات پس از فروش.
- 10. ارائه گزارشات تحلیلی و مدون به صورت روزانه به مدیریت فروش
- پاسخگویی به انتقادات ، ایرادات یا پیشنهادات واصله در خصوص کیفیت خدمات که از طریق مشتریان و یا شرکتهای خارج از شرکت مطرح می گردد .
- واحد خدمات پس از فروش جهت اجرای امور فوق الذکر ، موظف به دریافت تاییدیه مدیریت فروش می باشد.
- 99/07/18