آموختنی های کاربردی در حوزه مدیریت

ارائه کننده مقالات علمی وکاربردی ر حوزه مدیریت

آموختنی های کاربردی در حوزه مدیریت

ارائه کننده مقالات علمی وکاربردی ر حوزه مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاشتن دانش مدیریتی و تجارب اجرایی تهیه کننده در حوزه مشاوره مدیریت سازمان؛ بازاریابی و فروش؛ تحقیقات بازاریابی؛ اصول و فنون مذاکرات تجاری؛ مدیریت تصمیم گیری ؛ تجارت بین الملل ؛ سیستمهای مدیریت اطلاعات؛ مدیریت تغییر ؛ خلاقیت و نواوری می باشد

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شرح وظایف خدمات پس از فروش

  1. 1.      تدوین آیین نامه گارانتی ( پس از فروش ) برای هر یک از محصولات در قالب ضمانت پس از نصب به تفکیک
  2. 2.      طراحی فرم ضمانت پس از نصب برای هر پروژه ای که در آن مسئولیت شرکت نصب و راه اندازی می باشد.
  3. 3.      ایجاد فرم نظر سنجی از مشتریان برای هر پروژه که باید بعد از اتمام عملیات فروش با نصب و راه اندازی باید به مشتریان تحویل داده شده تا تکمیل شود.
  4. 4.      ارزیابی فرم نظر سنجی ها توسط واحد فروش و تحلیل آنها و جمع بندی آنها جهت تصمیم گیری های مناسب
  5. 5.      تهیه فرم مربوط به اندازه گیری میزان شکایات مشتریان و بررسی و تحلیل آنها
  6. 6.      طراحی جداولی که در قالب خدمات پس از فروش وضعیت ارائه این خدمات مشخص شده است که آیا این خدمات باید رایگان ارائه گردد و یا مشتری باید هزینه آن را پرداخت نماید.
  7. 7.      تدوین دستورالعمل های دریافت حق الزحمه خدمات پس از فروش که باید هزینه های آن توسط مشتری پرداخت گردد.
  8. 8.      تلاش جهت ارتقاء کیفی خدمات پس از فروش.
  9. 10.  ارائه گزارشات تحلیلی و مدون به صورت روزانه به مدیریت فروش
  1. پاسخگویی به انتقادات ، ایرادات یا پیشنهادات واصله در خصوص کیفیت خدمات که از طریق مشتریان  و یا شرکتهای خارج از شرکت مطرح می گردد .
  1. واحد خدمات پس از فروش جهت اجرای امور فوق الذکر ، موظف به دریافت تاییدیه مدیریت فروش می باشد.

 

 

  • فریبرز دخانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی