شرح وظایف مسئول دفتر مدیرعامل
Friday, 18 Mehr 1399، 10:10 PM
تعریف شغل : مسئول دفتر مدیر عامل
مسئول دفتر مدیریت مستقیما زیرنظر مدیر عامل انجام وظیفه می نماید و مسئولیت هماهنگی تمامی برنامه های مدیریت عامل.
اختیارات تماس با :
مدیر کارخانه- مدیر عامل و سایر مدیران و پرسنل به واسطه مدیران
سلسله مراتب مسئولیت – گزارش دهی و نظارت :
مسئولیت دستورگیری :
مدیر عامل
مسئولیت گزارش دهی :
مدیر عامل
شرکت در جلسات و موضوعات :
شرکت در جلسات مرتبط مطابق با شاخص جلسات
وظایف اصلی :
- 1. ثبت کلیه نامه های وارده و صادره شرکت در دفتر اندیکاتور و کنترل ضمائم مربوطه .
- 2. بایگانی مکاتبات از قبیل تشکیل پرونده -کد گذاری - طبقه بندی و نگهداری آنها .
- 3. دریافت اوراق - گزارشات و مکاتبات تایپ شده و کنترل ضمائم و به امضاء رساندن آنها .
- 4. هماهنگی تمامی برنامه های مدیریت عامل ، جلسات ، قرارهای ملاقات و ...
- 5. هماهنگ کردن برنامه نامه های ارسالی تا مقصد .
- 6. هماهنگی و رساندن تمامی اوامر صادره از مدیریت عامل به تمامی مدیران و پرسنل .
- 7. ارسال مکاتبات صادره شرکت به واحدها و مؤسسات و ادارات مربوطه .
وظایف فرعی :
- 1. نظارت بر صورتجلسات ومصوبات کمیته های راهبر و مدیران شرکت .
- 2. همکاری در شکل گیری و تبدیل آرمان و خط مشی سازمان به برنامه های عملیاتی و استراتژیک شرکت .
- 3. حضور به موقع و مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار.
- 4. کمک به توسعه و انتقال مهارتها و آموزش های احراز شده به سایر پرسنل مرتبط .
- 5. حفظ و استفاده بهینه ا زوسایل ، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی شرکت.
- 6. همکار ی و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک سازمان و پرسنلی شرکت .
- 7. همکاری در انجام کلیه وظایف و مسئولیتهایی که در روش های اجرایی سیستم تضمین کیفیت ، بر عهده این پست گذاشته شده است .
تجهیزات مورد نیاز :
- 1. کامپیوتر و تجهیزات وابسته .
- 2. دارایی های ثابت و جاری در سطح متعارف واحد .
- 3. منابع اطلاعاتی .
الزامات عملکردی :
- 1. نیروی تمام وقت (44) ساعت در هفته .
- 2. آمادگی ماموریت داخل و خارج .
- 3. امکان حضور و یا پیگیری خارج از ساعات اداری .
شرایط فیزیکی و محدودیتهای ارگونومیک :
- 1. آمادگی کار دفتری و خارج دفتری .
- 2. تحمل خستگی حاصل از کار مستمر دفتری .
- 3. شرکت در جلسات متعدد و طولانی .
- 4. پیگیر ی امور با صبر وحوصله .
شرایط احراز :
- 1. کارشناس با حداقل یک سال سابقه کار مرتبط .
- 2. آشنایی با زبان انگلیسی
- 3. آشنایی با کامپیوتر و نرم افزار Office
- 99/07/18